Recent Posts

luni, 17 noiembrie 2014

Să ne bronzăm fără păr!

        Deschid ochii şi privesc în dreapta mea! Lângă mine doarme scumpul  meu îngeraş Sofia. Au trecut atât de multe luni de când ne-am mutat împreună şi de la zi la zi am devenit şi mai apropiaţi. Şi mai plini de iubire. "Cum aş putea strica somnul atât de frumos şi de lin al acestui îngeraş?" - îmi spun în timp ce-i privesc chipul atât de drag. Decid să o mai las să doarmă vreo 10 minute până fac un duş revigorant. În timp ce mă bărbieream simt o aromă de cafea.
      "Se pare că iubita mea s-a trezit şi, ca de obicei, vrea să mă răsfeţe cu o cafea pe gustul meu." - îmi spun în timp ce mă grăbesc cu bărbieritul.
     Când intru în sufragerie, cu prosopul de baie prins la brâu, Sofia tocmai turna cafeaua în ceşti.
     "Bună dimineaţa honey!" - îi spun şi o sărut, îmbrăţisând-o.
     "Bună dimineaţa dragul meu!" - îmi răspunde, în timp ce mă îmbrăţişează şi mă sărută şi ea, după care îmi oferă una dintre cele două ceşti de cafea.
     "Honey, mă gândeam ca peste o lună să mergem la mare pentru o săptămână. Ai vrea? Mai ales că atunci o să fie mijlocul verii şi o să fie o vreme tocmai bună de plajă." - o întreb în timp ce mă bucur de aroma cafelei.
     "Este o idee foarte bună. Bine că mi-ai spus din timp pentru a avea timp să mă pregătesc. Aşa am timp să mă epilez." - îmi spune în timp ce mă privea cu ochii plini de dragoste.
    "Apropo honey, crezi că ar trebui să-mi epilez părul de pe piept? Adică, mă gândesc că ne vom plimba pe plajă amândoi în costum de baie şi poate aş arăta mai bine fără păr pe corp." - o întreb în timp ce ne uitam amândoi la părul de pe pieptul meu.
    "Dacă vrei te ajut eu să te epilezi. Putem încerca metoda cu ceară fierbinte pe care o folosesc eu. Te avertizez că o să te doară puţin. Dacă nu vrei cu ceară poţi folosi lama de ras." - îmi spune în timp ce mai soarbe o gură de cafea şi continuă să-mi privească părul de pe piept.
    "Mă las pe mâna ta şi vom folosi ceara. Am mai folosit lama de ras şi după o săptămână părul era la fel de mare. Şi nu-ţi face griji în privinţa durerii că sunt bărbat şi rezist. Dacă vrei, chiar astăzi te poţi ocupa de pieptul meu. Astăzi fiind sâmbătă avem toată ziua la dispoziţie." - nici nu apuc să-mi termin vorbele că ea fuge şi aduce trusa ei specială de epilat cu ceară.
    "Până îţi termini cafeaua încălzesc ceara!" - îmi spune şi mă lasă să mă bucur de ultimele guri de cafea.
   "Acum întinde-te pe pat şi închide ochii. Vei simţi o usoară căldură de la ceara caldă. Imaginează-ţi că esti pe nisipul cald şi te bucuri de soare!" - îmi spune în timp ce întinde, pe pieptul meu, ceara caldă în fâşii lungi de 15 cm şi late de 5 cm. După doar 5 minute Sofia îmi spune:
    "Honey, vezi că acum o să te doară! Gândeşte-te la ceva frumos cu noi doi."
    "Honey, eu sunt bărbat şi nu mă sperie o mică durere!" - îi spun dându-mă mai cocoş decât eram. Apuc să spun doar aceste cuvinte când Sofia trage o făşie de ceară uscată de pe pieptul meu şi o durere insuportabilă îmi inundă trupul:
    "AAAAAAAAAAAAAA! CE DOAREEEEE!" - ţip, sar din pat şi încep să alerg prin cameră dând din mâini ca şi cum aş vrea să zbor.
     "De ce n-ai spus că doare aşa rău?" - o întreb, încă îngrozit de durere.
     "Doar ţi-am spus, dar ai spus că eşti bărbat şi că rezişti. Vrei să ne oprim?" - mă întreabă făcându-i-se milă de mine.
    "Nu ne oprim, honey! Sunt bărbat şi rezist!" - îi spun în timp ce mă aşez pe pat pregătindu-mă sufleteşte pentru repriza a doua.
     "AAAAAA! Doare! Doare! Doare!" - ţip, dar de data aceasta nu mai alerg prin cameră.
     "Honey, ştii că te iubesc! Nu-mi mai prelungi agonia ci smulge mai repede ceara de pe pieptul meu să scap mai repede de durere!" - o implor pe Sofia să pună capăt chinurilor mele.
     După zece minute de chinuri groaznice agonia mea luă sfârşit. Acum îmi întindea, pe pieptul iritat, o cremă de calmare şi mă gâneam ce chinuri trebuie să îndure femeile pentru a fi pe placul bărbaţilor.
    "Honey, foloseşti aceeaşi metodă? Cum de rezişti durerii?" - o întreb în timp ce mă gândesc la curajul ei de a suporta un asemenea chin.
    "Noi, femeile, ne-am obişnuit cu durerea epilării cu ceară caldă. Când folosim această metodă ne gândim la bărbaţii pe care dorim să-i impresionăm şi nu mai simţim durerea chiar aşa de tare." - îmi spune în timp ce mă sărută şi îmi întindea crema de calmare.
    "Dar, honey, trebuie să mai existe o metodă mai puţin dureroasă! Am să mă interesez. Nu vreau să mai suferi atât cu această metodă." - îi spun după care o sărut şi eu.
         După câteva zile mă întorc acasă cu un aparat special pentru epilarea definitivă.
      "Honey, nu vreau să mai suferi atât când te epilezi aşa că ţi-am cumpărat acest aparat Silk'n Flash&Go Luxx ce este ideal pentru epilarea definitivă. Acum, când ştiu câtă suferinţă înduri pentru a fi frumoasă şi admirată, m-am gândit să pun capăt suferinţei tale prin folosirea acestui aparat de epilare definitivă. Folosindu-l nu vei mai avea pielea umflată, arsă sau cu urme de ceară ca după o epilare cu ceară. Este o metodă mai puţin dureroasă şi constă în epilarea definitivă cu IPL, adică acest aparat foloseşte lumina intens pulsată (IPL) ce încălzeşte firul de păr, fără a afecta pielea, căldura coborând până la rădăcina firului de păr pe care o distruge şi dezactivează regenerarea părului. Dar cel mai important atu al lui este eficienţşi rapiditatea cu care te poţi epila. Dacă acum câteva zile ne-a luat destul de mult timp pentru a-mi epila pieptul, nu mai pun la socoteală durerea îndurată, acum va dura mai puţin de 40 de minute pentru a-ţi epila ambele picioare sau a-mi epila pieptul. Cu acest aparat vei obţine o piele catifelată şi fără arsuri sau fire de păr crescute sub păr. Iar cele 5 trepte de reglare a intensităţii impulsului luminos ne ajută să ne selectăm intensitatea luminoasă în funcţie de nevoile noastre. Dar gata cu vorbăria! Eu spun să-l încercăm de acum şi până când vom pleca la mare. Mai ales că au trecut doar câteva zile de când mi-ai epilat pieptul cu ceară şi uite că deja alte fire de păr au început să apară.” - îi spun toate acestea îi timp ce-i arăt noul aparat de epilat, dar şi pieptul meu pe care se ivesc alte fire de păr.
      În timpul rămas, până la plecarea în concediul la mare, am folosit cu încredere acest aparat. Tehnologia cu lumină pulsată (HPL) a acestui Silk'n Flash & Go Luxx ne-a ajutat să obţinem rezultate foarte bune pe termen lung,  la un consum mic de energie, iar rezultatele au început să se observe chiar după prima şedinţă de tratament, când numărul firelul de păr a scăzut considerabil, folosind doar o parte din energia folosită de alte aparate de epilare definitivă cu HPL.
     Când a sosit timpul să plecăm la mare amândoi aveam corpurile fără nici un fir de păr. Pe nisipul fierbinte de pe plajă ne etalam trupurile perfecte ce începeau să capete o culoare arămie stârnind admiraţia şi invidia celor prezenţi pe plajă în acele momente.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014!

1 comentarii:

Razbunarea femeilor, partea a doua :)