Recent Posts

luni, 27 octombrie 2014

Noi doi în Paradis, Paradisul cu noi doi!

       Doar ce am revenit din concediul de o săptămână, petrecut în insula Paradisului din Atlantic, când Sofia a stabilit să cheme prietenii apropiaţi la o mică petrecere la noi acasă pentru a le povesti despre concediul nostru. Printre ei se numărau şi prietenii noştri Anemona şi Valentin. Aşa că în primul week-end, după întoarcerea noastră, m-am trezit cu zece prieteni la uşa noastră. Când au ajuns la noi Sofia tocmai termina de pregătit bunătăţile culinare pentru care devenise cunoscută printre prietenii noştri. Abia apucă să se aşeze toţi la masă că Sofia le spuse:
     "M-a cerut de soţie!" - arătându-le frumosul inel de logodnă de pe degetul ei. 
   "Ce superb este! Felicitări!" - spuse Anemona în timp ce ea şi fetele veniră mai aproape să o felicite şi să admire inelul.
     "Bravo frăţică! Felicitări! Povesteşte-ne tot, cu lux de amănunte!" - îmi spuse Valentin în timp ce ceilalţi băieţi mă băteau pe umăr felicitându-mă.
     "Cum au trecut aproape 12 luni de la nefericitul accident din Paris şi aproape 1 an şi jumătate de când eu şi Sofia avem o frumoasă poveste de iubire, am considerat că este momentul să o cer în căsătorie şi împreună să avem o viaţă lungă şi fericită. Dar nu voiam să fie un moment banal într-un decor oarecare ci un moment de neuitat într-un decor mirific. Poate o plajă cu nisip fin şi un asfinţit de soare, iar noi să fim înconjuraţi de palmieri. Cu această imagine în gând am ajuns la bijutier de unde am cumpărat acest splendid inel de logodnă, având montată o piatră de turcoaz, aceaşi culoare ca ochii ei. Cu inelul în buzunar şi cu gândul la o destinaţie turistică adecvată acestui moment intru în agenţia de turism CND Turism - Vacanţe Speciale. Acolo îi spun agentului de turism că îmi doresc să mergem într-o destinaţie specială în care să stăm o săptămână înconjuraţi numai de nisip fin şi să ne bucurăm de soarele ce apune în mare. Îi spun că aş prefera o destinaţie exotică, precum o insulă în Atlantic. El mi-a recomandat mai multe destinaţii exotice, iar cea mai atractivă mi s-a părut o vacanţă de o săptămână în insula Paradisului, una din cele 700 de insule ale Bahamasului din Oceanul Atlantic, ofertă pe care am acceptat-o imediat. Cu această ofertă în buzunar abia aşteptam să ajung acasă pentru a-i da Sofiei vestea că vom petrece şapte zile într-o insulă din Atlantic." - spun în timp ce îndemn băieţii să bea un pahar de whisky pentru această veste.
     "Cum ai reacţionat când ţi-a spus că veţi merge împreună, pentru şapte zile, pe o insulă din Oceanul Atlantic?" - întrebă Anemona, gândindu-se la peripeţiile din Paris.
    "Iniţial aveam de gând să refuz deoarece mă gândeam la peripeţiile din Paris, dar când am auzit de Insula Paradisului m-am gândit că nu are ce să ni se întâmple rău pe o insulă de corali, aşa că am acceptat invitaţia şi peste doar două zile picioarele noastre simţeau nisipul alb, roşu şi auriu, aşa cum îl găseşti pe plajele insulei Paradisului. După ce ne-am cazat la unul dintre hotelurile de pe insulă, ne-am grăbit să încercăm gastronomia locală. Bineînţeles că am gustat vestitele scoici, gătite sau crude. Cele crude au fost delicioase, mai ales după ce presari peste ele condimentele specifice şi suc de lime. Un deliciu, credeţi-mă! Şi crabii de pământ fierţi au fost delicioaşi. Fetelor, despre peştele proaspăt gătit pe nisip nici nu mai am cuvinte să vă povestesc. Am reţinut cum l-au preparat şi poate reuşesc să vi-l prepar la fel pentru a trăi aceleaşi experienţe gustative pe care le-am trăit şi noi. După acest deliciu gastronomic ne-am gândit să facem o plimbare pe plaja cu nisip auriu. Am făcut doar câţiva paşi pe această plajă şi un papagal Abaco, cu penajul viu colorat, s-a așezat pe umărul meu drept. Încă îi admiram penajul cănd cerul a devenit verde ca smaraldul. Încă ne întrebam ce se întâmplă când vedem Soarele cum apunea în mare. Fetelor, este de vis! Niciodată nu mi-am imaginat cât de frumos poate fi un apus de Soare. Imaginaţi-vă fetelor, tot cerul devenise verde, iar în acel moment el se aşeză în genunchi în faţa mea şi-mi spuse... Dar mai bine îl las pe el să continue de aici..." - spuse Sofia în timp ce le mai arătă încă odată inelul de logodnă.
      Aşa este! Când am observat papagalul Abaco pe umărul ei şi superbul apus de Soare, am considerat că acesta este momentul pe care îl aştept de atâta timp şi, după ce am îngenuncheat la picioarele ei și am scos inelul din buzunar, i-am spus: Honey, au trecut 12 luni de la nefericitul eveniment din Paris şi în loc să ne despartă mai mult ne-a apropiat astfel încât acum, după un an şi jumătate de la începutul relaţiei noastre, sunt absolut convins că tu eşti sufletul meu pereche de aceea vreau să te întreb ceva: Vrei şă devii soţia mea?" - le-am spus în timp ce le arătam poze din vacanță.
        "Și? Ai acceptat?" - Anemona o întrebă pe Sofia, foarte nerăbdătoare să afle răspunsul ei.
     "DAAAA!!! Doar îl iubesc foarte mult și el știe acest lucru. Și în plus atmosfera și decorul a fost de așa natură încât a creat un moment idilic. Mai ales că după această cerere am făcut o croazieră până în insula Great Inagua unde am petrecut doua zile în compania celor peste 80 000 de păsări: flamingo, papagali, egrete, pelicani, rațe, gâște, bufnițe și câte și mai câte. Ne-am simțit ca Adam și Eva în Paradis! Dar un paradis exotic, din punctul de vedere al florei și faunei, cu păsări frumos colorate ce se ascund în vegetația tropicală. Iar palmierii ce te însoțesc la tot pasul întregesc acest decor paradisiac. Este un decor...sublim! Vedeți cum în poza asta suntem înconjurați de păsări flamingo? Uite și poza cu apusul de care vă povesteam mai devreme! În poza asta suntem pe insula Nassau, în Andastra Gardens, ce este o grădină botanică și zoologică întinsă pe două hectare, unde animalele și plantele autohtone și exotice pot fi întâlnite la tot pasul. Ne-am simțit ca în paradisul lui Adam și Eva! Uitați și o poză din momentul schimbării gărzilor de la Clădirea Guvernului din Nassau. Seamănă foarte mult cu schimbarea gărzilor din Londra. Aici este o poză cu noi înconjurați de băștinașii acestor locuri. Oameni foarte ospitalieri, mereu gata să-ți ofere tot ce au ei mai bun. - spuse Sofia în timp ce le arăta pozele din vacanță.
     "Nu numai că ați trăit experiențe de neuitat în această insulă a Paradisului, dar v-ați întors logodiți din această vacanță. Ce poate fi mai frumos de atât?" - întrebă Anemona în timp ce-i privi pe cei din jur.

Întrebare pentru cititoarele mele:
Fetelor, voi unde ați vrea să fiți cerute în căsătorie?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2014!

0 comentarii: