Recent Posts

luni, 17 noiembrie 2014

O zi specială alături de popice şi prieteni noi!

         Când Disy ne-a rugat să alegem ca seara de bowling să se desfăşoare în ziua de 15 sau 22 noiembrie am avut o sclipire de speranţă la gândul că poate vom merge la bowling în seara zilei de 23 Noiembrie 2014. În ziua de 15 Noiembrie, o zi atât de dragă pentru mine, voi fi ocupat cu Târgul de Turism al României ce are loc în perioada 13-16 noiembrie 2014. 
       Dar, ghinion, cele mai multe voturi le-a primit ziua de 15 noiembrie. Pentru mine întâlnirea cu ceilalţi membri ai grupului Hai să socializăm! era pierdută. Zilele treceau şi ziua programată pentru bowling se apropia vertiginos. În dimineaţa zilei de 14 noiembrie m-am văzut nevoit să anunţ că nu pot participa la întâlnirea de a doua zi. La doar câteva ore de la acest anunţ şefa mi-a spus că sunt liber a doua zi deoarece este o zi foarte specială pentru mine. În secunda următoare mi-am anunţat, pe grup, prezenţa la seara de bowling rămânându-mi doar să număr orele până voi pleca spre clubul Texas unde ne vom întâlni pentur a arunca cu bile în popice. Până atunci am urmărit, mai mult amuzat decât interesat. filmuleţele postate de Bogdan cu tehnicile de bază în bowling.
    Iată că a sosit şi momentul în care plec de acasă pentru a petrece o seară între prieteni noi. În metrou, pe drum spre club, m-am întâlnit cu Bogdan şi cu Roxana Izabela. La ieşirea de la metrou ne mai aşteptau alte două persoane. În club o masă era ocupată deja de membrii grupului. Toţi aceştia erau prezenţi la ora stabilită pentru întâlnire. Am avut o oră la dispoziţie pentru a socializa şi a sosi toţi cei ce şi-au anunţat prezenţa.  După această oră am observat că ne-am strâns peste 20 de membri ai grupului aşa că ne-am împărţit în patru echipe şi  şi fiecare echipă a avut la dispoziţie propria pistă de bowling. Chiar dacă au fost prezenţi mai mulţi băieţi decât fete, echipele au fost echilibrate. Fiecare echipă a avut cel puţin o fată în componenţă.
    Din echipa mea trebuie să menţionez, şi totodată să apreciez, cele două domnişoare care au dat un farmec aparte echipei mele atât prin prezenţa lor cât şi prin talentul lor la bowling. Adriana şi Roxana Izabela ne-au impresionat prin numărul de strike-uri şi spare-uri reuşite! Mie şi ceilalţi doi băieţi din echipă, respectiv Nicu şi Adrian, nu ne venea a crede când fetele ne spuneau că nu au mai jucat niciodată bowling. Tare mândri mai eram de fetele din echipa noastră!
    Distracţia a fost maximă, mai ales în momentele în care ratam popicele sau în care bilele mai aveau puţin şi ajungeau pe pistele vecine. Chiar vorbeam cu colegii de echipă şi ne întrebam care sunt şansele să daăm un "strike" de pe pista noastră la pista vecină.
 "Strike!", "Spare!" şi urale de fericire se auzeau de la celelalte echipe, dar şi de la a mea. Parcă nu a fost rundă să nu se audă din vreo echipă urale şi aplauze. Mă uitam la chipurile colegilor de echipă, dar şi la membrii echipelor vecine şi vedeam cum se distrează şi se simt bine. Pare-se că au venit cu gândul de a cunoaşte oameni noi şi de a se relaxa. După chipurile lor am înţeles că această întâlnire şi-a atins scopul. Popicele cădeau una după alta sau rămâneau pe loc, după cum s-a întâmplat destul de des, Uralele, oftaturile sau indicaţiile de pe margine au oferit savoare şi au animat această seară petrecută între prieteni noi.

Nabu, Bogdan şi Roxana Izabela
      Dar tot ce este frumos trebuie să se termine, cel puţin pentru această seară. După o oră de bowling hjotărâm să ne întâlnim, peste doar şase zile, începând cu ora 18:30 în clubul Limitless Pub & Bistro din Căderea Bastiliei, nr. 30, pentru a petrece o seară de jocuri de societate, între aceiaşi prieteni, dar şi alţii noi.
Alejandro, Ssorin şi Mihai
    După această oră de bowling decidem să mergem în alt local, mai retras, pentru a socializa mai bine. Doar trebuie să respectăm denumirea grupului. :D Aşa că, cine a dorit, am continuat serea la o bere "ca între băieţi şi fete". Aici am profitat de ocazie, cei rămaşi la această bere de socializare, pentru a ne cunoaşte mai bine şi a fsocializa în linişte. Nici nu simţi cum trece timpul când eşti înconjurat de prieteni cu care găseşti lejer subiecte de conversaţie.
    După ce am socializat, în faţa berilor, timp de aproape două ore, am decis să ne întâlnim cu toţii la seara jocurilor de societate din seara zilei de 21 noiembrie 2014.



Hai Bogdan! Hai că poți!




Roxana Izabela calculând forța necesară pentru un strike!

Eu în acţiune! :D

Adriana pregătindu-se de strike!



Bogdan - adminul grupului!

Adriana şi Roxana Izabela

STRIKE!

Grupul complet!

0 comentarii: