Recent Posts

duminică, 20 aprilie 2014

Primul meu site web

Of! In sfarsit am terminat! Cand m-am apucat de blogging nu am crezut ca ma voi lovi (iarasi) de atatea detalii tehnice legate de site-urile web. Credeam ca totul se rezuma doar la apasarea butonului "post". Bine, multi dintre voi veti spune ca la aceasta se rezuma blogging-ul. Veti spune ca este indeajuns sa aleg un sablon prestabilit si sa incep sa postez. Asa am inceput cu totii. O zi, doua, o saptamana, pana cand constientizezi ca sablonul blogului tau il mai folosesc si altii si singura diferenta intre blogul tau si al altora consta in postarile tale. Atunci te gandesti sa apelezi la unul dintre sabloanele externe. Dar si altii au apelat la ele. Atunci te intrebi cum iti poti edita sablonul ales pentru a iesi in evidenta diferentandu-te de ceilalti. O varianta ar fi sa editezi codul html al sablonului astfel incat sa ai un sablon unic care sa te defineasca. Dupa mai mult de 8 ore petrecute printre codurile html ajungi sa le vezi peste tot, ca mine.
Sa stii ca blogul tau este unic este...de nepretuit.
Atatea ore petrecute printre codurile html ma duce, cu aproximativ 6 ani, in trecut, cand am realizat primul meu site web. Am inceput ca un hobby dorind sa-mi vad poemele publicate, intr-un fel sau altul. Dupa ce am imprumutat materialul didactic de la un vecin m-am incuiat in casa iar dupa aproximativ 2 saptamani de studiu intens am reusit sa-mi incarc pe internet site-ul web dedicat propriilor poeme. Mandria a fost atat de mare incat nu am rezistat sa nu ma laud la vreo 2-3 colegi de facultate, prin urmare nu ar fi trebuit sa par mirat de rugamintea unei colege de a face un nou site web pentru asociatia la care lucra. Bineinteles ca i-am explicat faptul ca site-ul meu este foarte simplu in comparatie cu site-ul complex al asociatiei dar, nedorind sa o refuz, i-am promis ca voi incerca. Primind mai multe informatii m-am apucat de treaba iar dupa alte doua saptamani am prezentat o prima varianta de site. Doamna presedinte executiv (la vremea respectiva) mi-a analizat oferta si dorind un site mai complex, decat cel creat de mine, a decis sa apeleze la o firma specializata, totusi mi-a propus sa continuam colaborarea pe domeniul asociatiei.
Din acel moment a inceput marea mea aventura in turismul rural romanesc continuand si in prezent la asociatia in cauza.

3 comentarii:

Toate au un început. La tine a fost o întâmplare sa înțeleg. Unde dai si unde crapă, ca așa e vorba. Felicitări!

Se poate spune si asa. Mie imi place sa cred ca orice hobby iti va aduce, mai devreme sau mai tarziu, anumite beneficii.
Totul este sa te dedici acestui hobby fara a astepta un beneficiu. Acesta va veni de la sine.

Inceputul e dificil si, de multe ori ai tendinta sa renunti, dar cu ambitie totul devine realitate!